
Impro w sprzedaży
Dlaczego umiejętność improwizacji przyda się każdemu sprzedawcy?
Improwizacja sceniczna i sprzedaż. Z pozoru to odległe, kompletnie niezwiązane ze sobą rzeczy. Zacznijmy zatem od tego, czym jest owa improwizacja. To forma sztuki scenicznej, w której aktorzy – improwizatorzy bez żadnego wcześniejszego umówienia, przygotowania, scenariusza lub reżyserii, tworzą na oczach widzów spektakl. Wszystkie padające z ust aktorów kwestie, bohaterowie i łączące ich relacje są wymyślane są na poczekaniu.
Jak to jest możliwe? Improwizatorzy mają szereg umiejętności i postaw, dzięki którym takie współtworzenie sensownego świata oraz historii na scenie się udaje. I tu właśnie improwizacja może spotkać się ze sprzedażą, bo te same umiejętności sprawdzają się w dobrym, skutecznym kontakcie z klientami. Więcej...

Integracja i współpraca w zespole
Firmy poszukują przepisu na skuteczny zespół. W związku z rosnącym znaczeniem "rynku pracownika" i swobodzie w zmianie pracy, skład zespołów często ulega modyfikacjom. Z drugiej strony bez pracy zespołowej ciężko jest cokolwiek osiągnąć. Firmy pracują w systemach agile'owych lub po prostu tworząc zespołu, które zawiązują się i rozwiązują w miarę potrzeby. W takich warunkach kluczowego znaczenia nabierają umiejętności interpersonalne i zdolność do szybkiej adaptacji do nowych warunków.
Amerykanie już od kilkunastu lat stosują improwizację jako narzędzie do tworzenia kultury współpracy w firmie.
Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami na teatr.bezklepki@gmail.com lub telefonicznie
Piotr: 501 67 12 67 Ania: 601 77 77 56