Warsztaty dla firm i organizacji
Improwizacja udaje się wtedy, kiedy ludzie aktywnie się słuchają, obdarzają się uwagą, są skupieni na chwili obecnej, akceptują pomysły partnerów i kreatywnie je rozwijają, wzajemnie sobie ufają oraz kiedy elastycznie współdziałają, spontanicznie reagując i przejmując lub kiedy trzeba oddając rolę lidera. Tak się składa, że wyżej opisany zestaw postaw i kompetencji jest kluczem do dobrej, efektywnej komunikacji międzyludzkiej oraz owocnej, skutecznej współpracy w zespole, firmie lub organizacji.
Tego uczymy i pozwalamy doświadczać, dodatkowo w atmosferze dobrej zabawy i rozluźnienia, która świetnie sprzyja nabywaniu umiejętności.
Sprawdź nas zamawiając do firmy krótki warsztat - IMPRO-LUNCH
Część z naszego zespołu to doświadczeni trenerzy, coachowie i praktycy biznesu, dzięki czemu możemy zaproponować treningi zarówno oparte wyłącznie o improwizację jak i takie łączące kilka technik przekazywania wiedzy i nauczania.
Proponujemy warsztaty trwające od 1.5 do 6 godzin, oraz cykle treningowe oparte o improwizację.
Możemy zbudować warsztat dla konkretnej grupy ludzi znając potrzeby zespołu.
Prowadzimy warsztaty po polsku i po angielsku.
Dlaczego Improwizacja jest tak nowatorska jako narzędzie pracy z ludźmi?
◉ Znacznie szybciej pobudza kreatywność i spontaniczność– bo w improwizacji tworzymy bez przygotowania, więc nie ma czasu na zawahanie, trzeba szybko reagować.
◉ Sprawniej buduje współpracę i zaufanie w zespole – bo do improwizacji niezbędne jest aktywne słuchanie, akceptacja i rozwijanie pomysłów partnerów.
◉ Skuteczniej wzmacnia pewność siebie, elastyczność działania i przełamuje schematy myślenia – bo improwizacja w swojej naturze jest nieprzewidywalna. Każdy krok w tworzeniu „tu i teraz” to adaptacja do nowej sytuacji.
Improwizacja w biznesie na świecie
Improvisation – and the improv toolkit – offers great grounding for leaders challenged to thrive in a business climate that demands agility, resilience, quick thinking, and ease with ambiguity. Counterintuitive as it might seem, business is often an act of improvisation, not planning.